SE. GODT. UT.

Rådgivning • Logo • Omfattende visuell identitet

Brillehjørnet Lillehammer har eksistert i mange tiår. En god stund var de også med i Synsam-kjeden, men ønsket til slutt å bli uavhengig optiker. De skulle beholde navnet, men fremstå med en helt ny visuell identitet som skulle sikre dem troverdighet for eksisterende kunder samt tiltrekke seg kvalitetsbevisste nye kunder.

Målet for hvordan de ønsket å bli oppfattet ble formulert som følger:
Brillehjørnet skal gjennom spesialkompetanse, kunnskap og tilstedeværelse for kunden gjøre synstilpasning og kjøp av briller/ linser til en spesiell og positiv opplevelse.

Resultatet ble en sofistikert og annerledes optiker-profil. Den nye "innfatningen" har som hovedmål å reflektere kvalitet og ønsket kundetilfredshet. Logoforsterkeren "Se. Godt. Ut." har en dobbeltbetydning som viser til fagkompetanse så vel som følelsen av noe riktig og fint.

Forrige
Forrige

Samarbeidsform

Neste
Neste

Regnskapstjenester