Kantall – Summen av det man skaper sammen.

Rådgivning • Navneprosess • Logo • Omfattende visuell identitet

Regnskapshuset Lillehammer AS forlot Accountor-kjeden for å fortsette som et selvstendig regnskapsbyrå. Med nytt navn og en unik identitet ønsket selskapet å synliggjøre seg selv som en betydelig lokal aktør. Verdigrunnlaget ble: Personlig, trygg, fremtidsrettet og inspirerende og viser til hva slags kundeforhold de ønsker å ha samt hvilke holdninger de har til de endringer som har preget i bransjen de senere år. Lole Design har ledet hele prosessen med å skape en ny identitet for selskapet. Navnet ble KANTALL®. Unikt og lett å uttale. KANTALL® som navn ble patentert i 2020. Samarbeidet har nå vart i flere år. Merkevaren og Kantall utvikler seg, selskapet vokser og har flyttet til nye lokaler.

KANTALL® har stort fokus på fellesskapet. Ved å hjelpe hverandre internt, gjennom aktiv dialog og samhandling, ønsker man at kundene skal få best oppfølging, råd og produkter. I tillegg er en personlig og god dialog med kundene er en forutsetning for suksess. Summen av det vi gjør sammen er slagordet som oppsummerer alt dette. Det visuelle uttrykket i identiteten skal reflektere verdigrunnlaget i tillegg til å skille Kantall tydelig fra både lokale og nasjonale aktører. Det visuelle fokuserer på orden og system men med en viss leken form og fargebruk for gjenspeile det personlige og det som inspirerer – både hos de ansatte også i hver enkelt kunde.

Forrige
Forrige

ULU - Naturen kler deg

Neste
Neste

Tre - både i virke og materialer